close

大家還記得我們的搖滾天王邦喬飛Bon Jovi嗎www
沒錯!!! 這首是上個月出的單曲MV終於出乃了=3=
小朔我因為是Bob Jovi的迷妹所以就醬 一份翻譯就熱騰騰的出乃了##

「knockout bon jovi」的圖片搜尋結果

https://youtu.be/LWr3WuThh-c   <<<點此看MV 

 

Everyday I wake up with my back against the wall
每天早上我都要背著牆起床
Anytime you get up someone wants to see you fall
因為當你起床時就有人想看你摔下去
If you're afraid to lose it all, you're never gonna win
如果你害怕失去,那你永遠都不㑹知道得來的味道
I'll be giving you the finger
Sticking out my chin

我很自傲地伸出我那常扶著下巴的手指
Boom, boom, boom
Here comes the boom, boom, boom

來這裡Boom,Boom,Boom

Here comes the knockout
來擊敗彼此吧
My time is right now
現在是我展現的時間
Turning your lights out
收起你身上的光芒
I'm throwing down
我要挑戰你

Here comes the knockout
來擊敗彼此吧
Until the last round
直到最後一刻
I'm throwing down
我都不㑹屈服的
Go start a fire, go start a fight
點燃聖火 開始我們的戰鬥
No regrets, this is your life
這是你的人生所以別輕易留下遺憾
Here comes the knockout
來擊敗彼此吧
My time is right now
現在是我展現的時間
I'm throwing down
我要挑戰你

Are you living in a nightmare
你是否一直在夢魘
Are you living in a dream?
你是否一直在幻想
Do you stand for something
你是否為了一些事而活的
Will you fall for anything
你㑹不㑹因為任何一件無意義的事而墮落
It's easier to count me out but you can count me in
你可以無視我 但我建議你聽聽我說的
Cause I'm giving you the finger
Sticking out my chin

因為我很自傲地伸出手指給你
Boom, boom, boom
Here comes the boom, boom, boom

來這裡Boom,boom,boom

Here comes the knockout
來擊敗彼此吧
My time is right now
現在是我展現的時間
Turning your lights out
收起你身上的光芒
I'm throwing down
我要挑戰你
Here comes the knockout
來擊敗彼此吧
Until the last round
直到最後一刻
I'm throwing down
我都不㑹屈服的
Go start a fire, go start a fight
點燃聖火 開始我們的戰鬥
No regrets, this is your life
這是你的人生所以別輕易留下遺憾
Here comes the knockout
來擊敗彼此吧
My time is right now
現在是我展現的時間
I'm throwing down, down, down
Down, down
Throwing down, down, down
Down, down

Did you really live your life
Or did it pass you by?

你是否真的做自己還是就這樣讓事情悄悄地離開你
What's it take to tell yourself
告訴自己你是什麼
You really were alive
你㑹活出自己的
Look me in the eye
凝視我的雙眼

Here comes the knockout
來擊敗彼此吧
Until the last round
直到最後一刻
I'm throwing down
我都不㑹屈服的
Go start a fire, go start a fight
點燃聖火 開始我們的戰鬥
No regrets, this is your life
這是你的人生所以別輕易留下遺憾
Here comes the knockout
來擊敗彼此吧
My time is right now
現在是我展現的時間
I'm throwing down

我要挑戰你

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    小朔 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()